از صدای سخن دوست

این وبلاگ برای نشر داشته های مفیدی است که غالبا درباره قرآن و ذکر و یاد اهل البیت علیهم السلام و علوم ایشان است

از صدای سخن دوست

این وبلاگ برای نشر داشته های مفیدی است که غالبا درباره قرآن و ذکر و یاد اهل البیت علیهم السلام و علوم ایشان است

از صدای سخن دوست

محتوای این وبلاگ مانند یک کشکول از مطالب منتخب است.
از اهداف این وبلاگ، ذکر و یاد قرآن و اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، موضوعات مهدویت و غیبت و ظهور امام زمان علیه السلام، معرفت و بندگی حق متعال، علوم قرآن و تفاسیر روایی، بررسی و نشر احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان سخن و پیام ایشان، راه و رسم زندگی صحیح، تربیت و اخلاق اسلامی و انسانی، شناخت مواقف شبهه و ضلالت و گمراهی و از این قبیل است.
در این بین از کلام بزرگان و آموزه های ناب علمای علوم اهل بیت علیهم السلام نیز بهره ها می بریم، ان شاء الله.

سلام بر شما

 

من فردی هستم مانند شما، که به لطف و عنایت خدای مهربان و محبت امام زمان علیه السلام در خانواده ای مذهبی بزرگ شدم و توفیق داشتم با افراد و اساتیدی اهل دین و مطالعه و تحقیق در مسائل دینی و اعتقادی، به دور از هرگونه تعصب و پافشاری غیرمنطقی، آشنا شوم.

خودم را اهل عمل نمی بینم. ولی شاگردی بزرگان و شنیدن مطالب مفید و مطالعات جسته و گریخته (به فراخور زمان و موقعیت) مطالب مفیدی را در نزد من باقی گذاشته است.

از آنجا که زکات علم نشر آن است، و از طرف دیگر عمر نیز گذرا است و روزی و لحظه ای به پایان خواهد رسید، دوست داشتم که توفیق یابم و آنرا بر بستری مناسب، با دیگران به اشتراک بگذارم.

امیدوارم مطالب درست و مفیدی ارائه شود و مورد استفاده علاقمندان و دردمندان در حوزه نشر و تعلیم اعتقادات و دفاع از حریم قرآن و اهل بیت علیهم السلام، علی الخصوص ولایت ائمه و موضوع امام زمان علیه السلام قرار بگیرد.

 

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج